Tule tutustumaan kundaliinijoogaan – tai asetu tutun äärelle. 

Rentoudu levollisesti itseäsi kuunnellen – ja kuule mitä sinulle naisena kuuluu juuri nyt. Päivä koostuu lempeästä joogasta, meditaatiosta, yhteisistä keskusteluhetkistä, sekä sanan ja kuvan liikkeestä.

Kundaliinijoogaa kutsutaan tietoisuuden joogaksi. Kundaliinijooga sopii kaikille, jotka haluavat pitää huolta terveydestään, oppia rauhoittumaan arjen keskellä ja kulkea kohti autenttista omaa minää.

Joogalauantaihin voivat tulla sekä ensikertalaiset että pitkään jooganneet, sillä kriyat, asentokokonaisuudet ovat itsenäisiä kokonaisuuksia.

Päivän aikana opettaja antaa tietoa kundaliinijoogasta. Käytännön kokemusta saat kevyiden harjoitusten avulla. Joogalauantain aikana voit myös tutkia kundaliinijoogasta kertovaa kirjallisuutta ja saada opettajalta vastauksia mieleen nouseviin kysymyksiin.

Pue päälle lämpimät ja mukavat vaatteet. Ota mukaan joogamatto, viltti, tyyny ja villasukat.

Nautimme yhdessä lounaan. 

Kurssin ohjaa Mari Vainio on KRI Certified Kundalini Yoga Teacher. Hän ohjaa kundaliinijoogaa Pornaisissa, Mäntsälässä ja Keravalla.

Mari on jo vuosia ohjannut Sofiassa myös Hiljaisuuden retriittejä ja Elämäni tarinat-kirjoituskursseja. 

Ilmoittautuminen:

Ilmoittautuminen viimeistään 6.8.2020 alla olevalla lomakkeella, reception@sofia.fi tai puh. 010 277 900.
Ilmoittautuneille lähetetään ennakkolasku.

Ilmoittautuminen kursseille on sitova. Kurssipaketti myydään kokonaisuutena. Jonkin osan käyttämättä jättäminen ei oikeuta hinnanalennukseen eikä takaisinmaksuun. Kurssista lähetetään ennakkolasku. Kurssin peruminen on tehtävä viimeistään 14 päivää ennen kurssin alkua. Tätä myöhemmin tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % korvauksen kurssin hinnasta. Mikäli peruutus jää kokonaan tekemättä, peritään koko kurssimaksu.

Hinta: 79 €/hlö sis. ohjauksen ja lounaan. Päivään mahtuu maks. 15 hlö. Vapaita paikkoja voi tiedustella vielä ilmoittautumisajan päätyttyäkin.
Lisätietoa: mari.vainio@ort.fi

Ohjelma:

10.00 Päivän aloitus, tietoa kundaliinijoogasta
10.30 Pehmeä, kevyt naiseutta tukeva jooga ( alkulämmittely, krya/asentokokonaisuus, rentoutus, meditaatio)
12.30 Yhteinen lounas
13.30 Levollinen jooga päivän päätteeksi, meditaatio
15.00 Loppusanat