Pandemiatilanteesta ja siihen liittyvistä rajoituksista johtuen olemme päättäneet olla järjestämättä Sofian perinteistä ohjelmaa joulupyhinä. Kulttuurikeskus Sofia on kiinni 24.12.2020-10.1.2021. Haluamme pitää huolta vieraistamme, talkoolaisista ja henkilökunnastamme.

Ekumeeninen jouluhartaus nauhoitetaan ja se on katsottavissa Sofian Youtube-kanavalla 23.12. alkaen.

Jouluinen take away -ruokakassi on tulossa myyntiin. Sofian kokit tekevät mainion jouluruokasetin helpottamaan juhlavalmistelujasi. Tarkempi menu ja hinnat julkaistaan nettisivuillamme ma 7.12.

Ja vielä ennen joulua…

Katamme joululounaat ke 16.12. ja ti 22.12. ja kutsumme Sinut nauttimaan Sofian kokkien loihtimasta jouluateriasta! Tutustu menuun ja varaa pöytä viimeistään edeltävänä päivänä puh. 010 277 900, reception@sofia.fi.

Yhdistä vierailuusi kierros Sofian galleriassa, piipahda hiljentymässä Pyhän Viisauden kappelissa tai käy ulkoilemassa Kallvikinniemen upeissa maisemissa.

Sofian ravintolasali on suuri, käytössä on alle puolet paikoista ja porrastamme ruokailijoiden tuloa niin, ettei ruuhkaa synny. Muissakin tiloissa ja aulassa on runsaasti väljää tilaa. Suosittelemme kasvomaskien käyttöä, turvavälien ja hyvän käsi- ja yskimishygienian noudattamista. Tulethan paikalle vain terveenä.

Valoisaa joulun odotusta,

Inna Tölli, toimitusjohtaja